01
00

Ne kompliciramo. Ne upotrebljavamo kompleksni metajezik ni velike riječi.

Mi smo samo skupina profesionalaca koji rješavaju poslovne probleme klijenata.

Strateško planiranje

…je temelj za sve vaše daljnje aktivnosti.

Da, znamo da je lakše reći nego učiniti. Vjerujte nam kad kažemo „STVARNO smo vidjeli sve“. Zato će strategija koju kreiramo biti jednostavna i učinkovita. Napravljena na stvarnom razumijevanju vaše publike ali i vaših potreba te ciljeva.

Ponekad će nam biti potrebno nešto više vremena kako bismo razvili dobre strateške ideje. Razlog tomu je što vam ne prodajemo već gotove predloške – ne postoji čarobna formula koja odgovara svakom klijentu. Sve krojimo po vašoj mjeri.

No, ne brinite – strategija koju vam isporučimo bit će vaše najbolje oružje protiv konkurencije i pomoći će vam da bolje prodajete svoj proizvod ili uslugu. Ukoliko želite detaljniji uvid u naša razmišljanja o strategiji, pročitajte ovaj blog!

strategicplanning

Organizacijsko planiranje

Ponekad klijenti odluče osnovati vlastiti, interni digitalni tim. I to je potpuno OK – zapravo, toliko nam je to OK da ćemo vam to pomoći oko samog procesa, bez ometanja vaših dnevnih poslovnih aktivnosti. Da iskoristimo poznatu izreku – nećemo vam samo dati ribu, naučit ćemo vas pecati, i pokazati najbolje mjesto.

Kako? Zajedno ćemo krenuti na jedno dobro strukturirano putovanje – definirati potrebe koje imate, kako bi trebala izgledati struktura vašeg tima i koje su to vještine koje želite, i koje su vam neophodne. Pomoći ćemo vam pronaći osobe koje bi bile idealan fit za vašu organizaciju. I – dodatno ih educirati ukoliko postoji potreba za time. To je otprilike to.

Naš zadatak je pomoći vam izbjeći sve one početničke pogreške do kojih lako dođe ako se u cijelu stvar bacite sami. Ne razmišljamo o tome kako će vaš tim funkcionirati danas, već kako ga pametno „dizajnirati“ za buduće izazove.

organizationaldesign 1

Sadržaj i distribucija

Sigurno ste čuli za marketinšku uzrečicu da potrošači imaju raspon pažnje od samo 6 sekundi. To jednostavno nije istina.

Potrošači „imaju“ raspon pažnje od samo 6 sekundi zato što im često brendovi ne pružaju vrijednost koja bi ih motivirala da se dulje zadrže. Priče koje su im servirane potrošačima najvjerojatnije nisu dovoljno zanimljive ili možda dizajn vizualnog dijela loše prati tematiku i poantu tih priča.

Naš je posao okrenuti to – naopačke. Što to znači? U praksi je prilično jednostavno – detektiramo gdje se korisnici tijekom dana susreću s vašim brendom i potom svaki taj „touchpoint“ pretvaramo u jedinstveno iskustvo. Kreiramo poruke. Razvijamo sadržaj i priče koje zaista utjelovljuju ton i karakter vašeg brenda. Poliramo svaku rečenicu, sve dok ne stvorimo jedinstven i prepoznatljiv ton i željenu percepciju brenda.

Na taj način se probijamo do kupaca, potičemo ih na akciju i gradimo zajednicu ljudi koji žele kupovati – isključivo od vas.

Ukoliko vas zanima više o tome kako postižemo da sadržaj radi za vas, pročitajte ovaj blog!

contentdistribution

Društveni mediji i izgradnja communityja

Društvene mreže i izgradnja communityja već odavno nije opcija za brendove već – prioritet. Količina informacija koja se dijeli na društvenim mrežama dovela je do potpunog zaokreta u interakciji između kupaca i brendova.

Često zaboravimo da su „kupci“ ljudi – poput vas, i nas. Vole pratiti i čitati sadržaj brendova s kojima dijele neke vrijednosti, vole reagirati na njihove objave. Žele pripadati autentičnim zajednicama i sudjelovati u razgovorima koji imaju smisla, ne samo s brendom već i s drugim članovima. Niz pozitivnih iskustava u kombinaciji s iskrenom emocionalnom vezom povećava izglede da kupci kupe vaš proizvod, gradi vrijednost brenda te stvara dugotrajne odnose s kupcima.

Iz iskustva možemo reći da je najbolji pristup društvenim mrežama stvaranje – „plemena“. Pleme se okuplja oko brenda koji kod ljudi zna pobuditi zanimanje, koji razumije njihovu svakodnevicu i rješava im specifičan problem.

Sve ovo zahtijeva drugačiji način razmišljanja od strane klijenta. Upornost. Dosljednost. Kao i autentično korištenje društvenih kanala, gdje svojom prisutnošću pokazuje da znate kome se i zašto obraćate. „Svatko“ – nije vaš kupac. Obraćanjem svima – prodajete nikome.

No, kako izgraditi pleme? Tu smo da vam pomognemo otkriti kamo vaš brend pripada, kreirati kontekst i emocionalnu vezu s pojedincima. Zavirite u naše misli o ovoj temi i javite se.

socialmedia

Upravljanje odnosima s influencerima

„Influencer marketing“… dvije riječi od kojih brendove ponekad zaboli glava. „Zašto to toliko košta i je li to zaista vrijedno tih novaca?“ Ponekad je. Ponekad nije. Utjecaj na kupce nije nešto što rade samo poznati i slavni ili Instagram zvijezde s velikim brojem pratitelja. On dolazi i od mikro-influencera – kreativaca i ljudi koji nude autentičnost, relevantnost te također zaslužuju povjerenje brendova.

Dok vi s uzbuđenjem pratite još jednu lifestyle influencericu koja na Instagramu gradi svoju publiku – mi razmišljamo o – kompatibilnosti. Sigurno ne biste izašli na spoj naslijepo bez da osobu proguglate do neba i nazad, pa zašto biste onda „naslijepo surađivali“ s influencerima. Tu nastupano mi na scenu – i analiziramo – odgovara li njen sadržaj vašem brendu i vašim vrijednostima, rasponu vaših marketinških aktivnosti i na koji biste način mogli dobiti vrijednost od njenih brojki. Vodimo vas kroz proces planiranja, odabira influencera, razvijanja odgovarajućih poruka i kampanje, distribuciju sadržaja i – nažalost, često ignoriranu – analitiku! Ne zaboravite – vi ste ti koji trebate dobiti vrijednost iz suradnje s influencerom.

Vjerujemo da vidite da se upravljanje odnosima s influencerima ne svodi samo na pronalaženje lijepog lica – zaista se radi o kompatibilnosti. Ukoliko vas zanima više o tome kakvu ćete domaću zadaću morati odraditi prije nego se bacite u influencer marketing, pročitajte ovaj blog!

influencer

Oglašavanje i analitika

Nekoć davno, brendovi su do svoje publike mogli bez trošenja brda novca na plaćenim digitalnim kanalima. Ti su dani – davna prošlost. Super je imati odličnu poslovnu i marketinšku strategiju, producirati fenomenalnu kreativu, stvarati snažne communityje i poticati pametne diskusije, ali… samo ako imate novčanik za to. Jer, budimo realni – ne možete dobiti nešto za – ništa. Ako imate takav stav, sve što osmislimo i razvijemo bit će praktički nevidljivo.

Digitalni marketing (pogotovo društvene mreže) imaju superiorne mogućnosti definiranja i ciljanja publike što će vam pomoći da smislenije investirate oglašivački budžet.

U principu, pojednostavljeno, naš pristup izgleda ovako:

1. prvo stvaramo sadržaj koji pokriva cjelokupan marketinški lijevak (i koji se lako može uklopiti i u tradicionalne i u digitalne kanale)

2. potom vašu ciljanu publiku, koristeći različite formate, provodimo kroz faze svjesnosti o brendu, razmišljanja o kupnji, konverziji u kupca i na kraju – stvaranja brand ambasadora

3. tijekom cijelog procesa pratimo i optimiziramo kampanje i sadržaj

Na taj način dolazimo do mjerljivih rezultata i zaista učinkovitih kampanja.

analytics 1

POGLEDAJTE NAŠE

radove

Otkrijte raspon usluga
koje možemo ponuditi
vašem poslovanju

Pogledajte naše radove

PROVJERITE

naše vrijednosti

Vrijednosti nas
čine ljudima

Pogledajte naše vrijednosti