Mala agencija je odgovorna.

Mala agencija je učinkovita.

Mala agencija je fleksibilna.

Mala agencija je baš po vašoj mjeri.

Vlastitu sreću gradiš kao da gradiš kuću i na tome moraš zaista raditi.

To je svakodnevni posao. 

Pascal Bruckner

Pozdrav! Moje ime je Aleksandra i osnivačica sam Mediacora. Ako se želite povezati samnom putem LinkedIna, kliknite ovdje, a  ako vas zanima Mediacor, samo nastavite čitati.

Kako je sve krenulo?

Jednog dana, taman prije nego sam napunila 28 godina, pomislila sam „možda bih mogla biti sam svoj šef…“ i jednostavno sam se prihvatila ideje. Bez plana, dnevnog reda ili klijenata  koji čekaju pred vratima. Poklopilo se da je to bilo doba kada su se počeli pojavljivati digitalni kanali poput Facebooka i YouTubea, a digitalni marketing je konačno zaživio. Sve je to sa sobom donijelo i potrebu za potpuno novim setom vještina koje su klijenti tražili.

Tako da, eto, priča o Mediacoru je prilično jednostavna. Na tržištu je postojala potražnja i mi smo krenuli – jako od samoga početka, uhvatili neke prilično dobre klijente, i uspješne kampanje i budžet počeli su pristizati. Neke od meni najdražih digitalnih kampanja na kojima sam osobno radila bile su za pivarsku industriju, financijsku, i nekoliko CSR projekata. Tih ranih dana, dobili smo čak i Effie za kampanju za Karlovačku pivovaru!

Zašto smo i dalje „mala agencija“…

Negdje putem shvatila sam da moderno društvo ima vrlo specifično viđenje poslovnog uspjeha – kreneš od nule, odrađuješ što je moguće više sati, nižeš prekovremene i pokušavaš zadovoljiti nemoguće rokove, a onda kada ti krene – proširiš se. No, takav tradicionalni model – vođenje poslovanja fokusiranog na neprekidan rast – na kraju rezultira beskrajnim stresom, pritiskom zbog očekivanog YoY rasta, visokim rizikom od mentalnog pucanja i fizičkog izgaranja, kao i činjenicom da – pa, i dalje imate samo 24 sata u danu. Tu sam povukla granicu.

Shvatila sam da ne želim biti vlasnica digitalne agencije s velikim brojem zaposlenika jer ne želim cijele dane sjediti pred računalom i biti odgovorna za sve veće troškove, tablice, neprekidna putovanja, kasne večere daleko od obitelji… ne želim sve ono što bi me udaljilo od razloga zašto sam uopće željela pokrenuti vlastitu agenciju – kako bih imala dovoljno slobode i mogla biti kreativna.

…i zašto smo time i dalje zadovoljni?

Nisam željela „više“. Ta beskompromisna strategija rasta danas je prevladavajući poslovni mindset i epitom onoga „što je potrebno za poslovni uspjeh“ – riješi probleme koje imaš tako da si ih dodaš „još“. Često se smatra da oni koji su se odlučili zadržati na manjem modelu nisu učinili „dovoljno“ kako bi si dodali – još. Željela sam više, ali – više života, više kreative (i manje stresa). U tom trenutku sam shvatila da bi Mediacor trebao ostati malen i skroman, jer vremena nam kad-tad ponestane – posljednja misao pred smrt sigurno mi neće biti „Ajme, da sam bar više vremena provodila u uredu.“

S godinama, kako je moja obitelj rasla, više sam se fokusirala na udobniji stil života i stremila prema kvaliteti, a ne kvantiteti. Bolje, a ne više. Cilj naše agencije uvijek ostaje isti – isporučiti mjerljivu vrijednost, inovativne ideje i razinu usluge koja će biti daleko iznad definiranih KPI-jeva.

Trusted by

PROVJERITE

naše vrijednosti

Vrijednosti nas
čine ljudima

Pogledajte naše vrijednosti

ISTRAŽITE NAŠE

usluge

Otkrijte raspon usluga
koje možemo ponuditi
vašem poslovanju

Pogledajte naše usluge