Narodni i društvene mreže

MOŽE LI SE IZGRADITI ZAJEDNICA VELIČINE GRADA U MANJE OD 3 MJESECA?

Narodni i društvene mreže

MOŽE LI SE IZGRADITI ZAJEDNICA VELIČINE GRADA U MANJE OD 3 MJESECA?

Narodni i društvene mreže

MOŽE LI SE IZGRADITI ZAJEDNICA VELIČINE GRADA U MANJE OD 3 MJESECA?

Narodni i društvene mreže

MOŽE LI SE IZGRADITI ZAJEDNICA VELIČINE GRADA U MANJE OD 3 MJESECA?

Narodni i društvene mreže

MOŽE LI SE IZGRADITI ZAJEDNICA VELIČINE GRADA U MANJE OD 3 MJESECA?

01
00

Dolaze nove generacije slušatelja. Koriste se nove komunikacijske platforme. Do svega dolazimo jednim klikom. Manje se slušaju „starinske“ radio stanice. Kako se radio može boriti s takvom konkurencijom i kako danas doći do „mlade i urbane“ publike? Jednostavno - budite im u džepu. Doslovno.

REZULTATI

Kampanja i stickeri „preplavili“ su Hrvatsku, ujedno promovirajući novi vizualni smjer Narodnog. Izgrađeni community izrastao je u zajednicu gotovo veličine Splita, a uspješno je ostvario cilj privlačenja novih mladih slušatelja.

Narodni se diferencirao i istaknuo kao osvježena radio stanica koja razumije želje svoje ciljne skupine i zna kako ih dosegnuti na inovativan način. S takvim jedinstvenim pristupom, publici smo omogućili komunikaciju s Narodnim na način koji je slobodniji i intimniji od uobičajenih digitalnih kanala.

preuzetih sticker paketa

korisnika vidjelo stickere

poslanih stickera

članova communityja