ozonko

Ministarstvo zaštite okoliša i Ozonko

KAKO SMO SADRŽAJEM I STORYTELLINGOM UTJECALI NA PROMJENU PONAŠANJA PREMA OKOLIŠU

Ministarstvo zaštite okoliša i Ozonko

KAKO SMO SADRŽAJEM I STORYTELLINGOM UTJECALI NA PROMJENU PONAŠANJA PREMA OKOLIŠU

Ministarstvo zaštite okoliša i Ozonko

KAKO SMO SADRŽAJEM I STORYTELLINGOM UTJECALI NA PROMJENU PONAŠANJA PREMA OKOLIŠU

Ministarstvo zaštite okoliša i Ozonko

KAKO SMO SADRŽAJEM I STORYTELLINGOM UTJECALI NA PROMJENU PONAŠANJA PREMA OKOLIŠU

Ministarstvo zaštite okoliša i Ozonko

KAKO SMO SADRŽAJEM I STORYTELLINGOM UTJECALI NA PROMJENU PONAŠANJA PREMA OKOLIŠU

Ministarstvo zaštite okoliša i Ozonko

KAKO SMO SADRŽAJEM I STORYTELLINGOM UTJECALI NA PROMJENU PONAŠANJA PREMA OKOLIŠU

Ministarstvo zaštite okoliša i Ozonko

KAKO SMO SADRŽAJEM I STORYTELLINGOM UTJECALI NA PROMJENU PONAŠANJA PREMA OKOLIŠU

01
00

Edukacija je oduvijek bila ključan faktor napretka po pitanju našeg ponašanja prema prirodi i zaštiti okoliša. Kako bismo pozitivno utjecali na one koji mogu donijeti stvarnu promjenu, morali smo razviti zanimljivu i uvjerljivu strategiju. Odlučili smo se obratiti najmlađima.

REZULTATI

Tijekom tromjesečne kampanje, rezultate smo promatrali iz kvalitativnog i kvantitativnog kuta. No, bez obzira na fenomenalne rezultate, ono na čemu smo zaista bili zahvalni je ta promjena u dječjim životima na koju smo ih uspjeli inspirirati. Poruke koje su nam slala i djeca i mladi pokazivale su da su se zaista aktivirali na mnogim poljima.

Pisali su nam o organiziranim čišćenjima smeća iz svojih parkova, koje su sami organizirali. Educirali su svoje roditelje o koristi hodanja na posao umjesto vožnje autom. Dijelili su savjete i trikove oko recikliranja i ponovnog korištenja otpada, raspravljali o tome u učionicama i s prijateljima. Dugoročan rezultat blagog utjecaja ili kompletne promjene nečijeg ponašanja daleko je nadilazio važnost samih brojki ili opipljivih rezultata kampanje. Željeli smo da generacija kojoj ostavljamo ovaj planet tu Zemlju može zaista zvati – svojim domom. A pokazali su nam da jako brinu za svoj dom.

preuzetih sticker paketa

članova communityja

pozitivne poruke

negativnih poruka

impresija communityja

PR impresija

budžet kampanje