Zar mi baš trebaju stickeri? Ne baš uvijek, ali…
#Conversational Marketing4 min. read
Vizualna priroda digitalnog društva i prepoznavanje važnosti konverzacijskog marketinga, o čemu smo već pisali u uvodnim blogovima, doveli su do logične uspješnosti kampanja u kojima je proizvod ili brand postao dijelom konverzacije potrošača. Spojivši vizualni element koji predstavlja brand/proizvod/poruku, istovremeno koristeći ciljnoj skupini za komunikaciju, nastao je sticker, svojevrsni „emoji na steroidima“, koji ima puno toga za reći.
Sticker ima za zadatak prenijeti svijest o brandu, utjecati na likeability branda, prenijeti poruku i to sve koristeći ciljnu skupinu kao promotore. Upravo oni, preuzimanjem i korištenjem stickera, dovode do zadanog cilja na puno prirodniji način od klasičnih verzija oglašavanja.
Sticker je najjednostavnije rečeno vizualni element koje razlikujemo, barem ako govorimo o Viberu kao platformi s najrazvijenijim stickerima, po stilu, tipu i autoru.
Ukoliko se odlučite na sticker kampanju postoji nekoliko važnih stavki koje utječu na njenu uspješnost. Najprije, a i najvažnije, sam sticker mora nositi dio konverzacije odnosno moći se implementirati na početak, u sredinu ili na kraj rečenice za koju procjenjujemo da bi je ciljna skupina mogla koristiti u međusobnom razgovoru. Naravno, njegova vizualna atraktivnost, emocija, duhovitost, primjerenost poruke i slično također utječu na njegovu uspješnost.
Upravo poštujući te zakonitosti nastale su i neke od najuspješnijih Viber sticker kampanja na tržištu. Total Travel Croatia Info sticker paket odličan je primjer user-generated stickera. Matični kanal, TTCI Community, nastao je kao prirodan odgovor na nedostatak informacija o uvjetima putovanja izvan i u Hrvatsku tijekom COVID-19 pandemije te je okupio više tisuća pratitelja. U tom trenutku odlučeno je maksimizirati atraktivnost tog kanala i pokušati privući još pratitelja te utjecati na privlačnost Hrvatske kao turističke lokacije usprkos situaciji kroz user-generated sticker paket.
Komunicirajući hrvatske motive na duhovit i vizualno atraktivan način te u skladu s pandemijom, ovaj je sticker paket preuzet 35.000 puta te povećao broj pratitelja za 28.000, što je svakako impresivan rezultat s obzirom na to da nije bio promoviran izvan matičnog Communityja.
Ako pogledamo medijske stickere, svakako moramo spomenuti Narodni radio. Ova kampanja pokazala je ne samo kreativnost u izradi samih stickera već i odličan pristup uvrštavanju Viber platforme branda u postojeći marketinški mix. Stvorio se svojevrsni krug komunikacije gdje su sve platforme sudjelovale u stvaranju iskustva korisnika. Stickeri, koji su svirali i plesali neke od najvećih domaćih hitova uz poštivanje konverzacijskih zakonitosti, privukli su 150.000 followera, a preuzeti su više od 300.000 puta.
Nadamo se kako vam je ovaj tekst približio stickere kao digitalni brand proizvod. Produkcijom sticker kampanja bavimo se godinama, a neke od onih na koje smo najponosniji svakako su: “Stickeri koje slušaš i gledaš” za koju smo primili i nagradu, „Ozonko & Ozončica na Viberu“ i „Stickeri koji govore više od riječi“.
Ukoliko vam možemo dodatno pomoći iskustvima iz prakse, slobodno nas kontaktirajte za 30-minutne besplatne konzultacije.
Tijekom rada s NYX Professional Makeup brendom, cilj nam nije bio samo nadjačati konkurenciju boljom prodajom već i na poseban način povezati kupce i brend. Vezu smo postigli stvaranjem atmosfere razumijevanja i prihvaćanja.
7 min. read
Razvoj digitalnih platformi doveo je do potrebe za inovativnosti u dijalogu branda i potrošača. Prodor u svakodnevicu konzumenata sadržaja postao je prioritet, a prirodnost - pravilo.
4 min. read
Community je zajednica ljudi koji dijele interes o određenoj temi, mišljenja ili stavove. U digitalnom smislu on može biti platforma za dijeljenje sadržaja i stvaranje odnosa s pratiteljima.
5 min. read
Odlučili ste uključiti u svoje digitalne marketinške aktivnosti instant messaging servis. Vaš prvi korak treba biti pametan odabir platforme.
3 min. read
Ova automatizirana komunikacija koja se vodi setom predodređenih pitanja i odgovora između programa i korisnika (a u naprednijim verzijama obiluje AI mogućnostima).
5 min. read
Lauren od prošlog travnja radi iz svojeg doma. Nakon nekoliko mjeseci uspjela je nekorištenu dječju sobu preurediti u kućni ured. Dok se izležava u tajicama sudjeluje u Clubhouse razgovorima.
6 min. read
Ako je ikad postojalo bolje vrijeme za brendove i ljude koji rade iza tih brendova da pokažu svoj "brand purpose", da demonstriraju solidarnost sa svojim potrošačima - zar nije to baš - ovo vrijeme?
5 min. read
Svjesni ste potencijala instant messaging platformi poput Vibera, WhatsAppa i Messengera, kao i njihovih benefita za vaš brend. Znate li odakle (i kako!) krenuti?
7 min. read
John F. Kennedy je rekao: „Promjena je životni zakon. Oni koji gledaju samo na prošlost i sadašnjosti sigurno će propustiti budućnost.“
8 min. read
Sad već posve opravdani strah od korona virusa u Hrvatskoj mnoge tvrtke tjera da razmotre alternativne scenarije poslovanja i organizacije rada svojih zaposlenika od kuće.
5 min. read
How & why we implemented Friday off in our work strategy, thus becoming the first advertising agency to do so in Croatia, and what we have learned.
5 min. read
Pretplatite se na unplug newsletter.
Agencija u kojoj ste uvijek
najbitniji klijent
© 2021 Mediacor d.o.o. Sva prava pridržana
Ulica Radoslava Cimermana 48,
10000 Zagreb, Hrvatska
Za poslovne upite kliknite ovdje
Za općenite upite kliknite ovdje
Pretplatite se na newsletter
Mediacor cool čitaonica
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.