Zar mi baš trebaju stickeri? Ne baš uvijek, ali…
#Conversational Marketing4 min. read
4 min. read
Vizualna priroda digitalnog društva i prepoznavanje važnosti konverzacijskog marketinga, o čemu smo već pisali u uvodnim blogovima, doveli su do logične uspješnosti kampanja u kojima je proizvod ili brand postao dijelom konverzacije potrošača. Spojivši vizualni element koji predstavlja brand/proizvod/poruku, istovremeno koristeći ciljnoj skupini za komunikaciju, nastao je sticker, svojevrsni „emoji na steroidima“, koji ima puno toga za reći.
Sticker ima za zadatak prenijeti svijest o brandu, utjecati na likeability branda, prenijeti poruku i to sve koristeći ciljnu skupinu kao promotore. Upravo oni, preuzimanjem i korištenjem stickera, dovode do zadanog cilja na puno prirodniji način od klasičnih verzija oglašavanja.
Sticker je najjednostavnije rečeno vizualni element koje razlikujemo, barem ako govorimo o Viberu kao platformi s najrazvijenijim stickerima, po stilu, tipu i autoru.
Ukoliko se odlučite na sticker kampanju postoji nekoliko važnih stavki koje utječu na njenu uspješnost. Najprije, a i najvažnije, sam sticker mora nositi dio konverzacije odnosno moći se implementirati na početak, u sredinu ili na kraj rečenice za koju procjenjujemo da bi je ciljna skupina mogla koristiti u međusobnom razgovoru. Naravno, njegova vizualna atraktivnost, emocija, duhovitost, primjerenost poruke i slično također utječu na njegovu uspješnost.
Upravo poštujući te zakonitosti nastale su i neke od najuspješnijih Viber sticker kampanja na tržištu. Total Travel Croatia Info sticker paket odličan je primjer user-generated stickera. Matični kanal, TTCI Community, nastao je kao prirodan odgovor na nedostatak informacija o uvjetima putovanja izvan i u Hrvatsku tijekom COVID-19 pandemije te je okupio više tisuća pratitelja. U tom trenutku odlučeno je maksimizirati atraktivnost tog kanala i pokušati privući još pratitelja te utjecati na privlačnost Hrvatske kao turističke lokacije usprkos situaciji kroz user-generated sticker paket.
Komunicirajući hrvatske motive na duhovit i vizualno atraktivan način te u skladu s pandemijom, ovaj je sticker paket preuzet 35.000 puta te povećao broj pratitelja za 28.000, što je svakako impresivan rezultat s obzirom na to da nije bio promoviran izvan matičnog Communityja.
Ako pogledamo medijske stickere, svakako moramo spomenuti Narodni radio. Ova kampanja pokazala je ne samo kreativnost u izradi samih stickera već i odličan pristup uvrštavanju Viber platforme branda u postojeći marketinški mix. Stvorio se svojevrsni krug komunikacije gdje su sve platforme sudjelovale u stvaranju iskustva korisnika. Stickeri, koji su svirali i plesali neke od najvećih domaćih hitova uz poštivanje konverzacijskih zakonitosti, privukli su 150.000 followera, a preuzeti su više od 300.000 puta.
Nadamo se kako vam je ovaj tekst približio stickere kao digitalni brand proizvod. Produkcijom sticker kampanja bavimo se godinama, a neke od onih na koje smo najponosniji svakako su: “Stickeri koje slušaš i gledaš” za koju smo primili i nagradu, „Ozonko & Ozončica na Viberu“ i „Stickeri koji govore više od riječi“.
Ukoliko vam možemo dodatno pomoći iskustvima iz prakse, slobodno nas kontaktirajte za 30-minutne besplatne konzultacije.
NFT je non-fungible, odnosno nezamjenjivi, jedinstveni token. Što to zapravo znači?
7 min. read
Facebook stranica već je neko vrijeme „oglasna ploča“ brenda. Pravi engagement je u grupama, namijenjenima izgradnji communityja. Je li grupa bolja od plaćenih oglasa?
12 min. read
Tijekom rada s NYX Professional Makeup brendom, cilj nam nije bio samo nadjačati konkurenciju boljom prodajom već i na poseban način povezati kupce i brend. Vezu smo postigli stvaranjem atmosfere razumijevanja i prihvaćanja.
7 min. read
Razvoj digitalnih platformi doveo je do potrebe za inovativnosti u dijalogu branda i potrošača. Prodor u svakodnevicu konzumenata sadržaja postao je prioritet, a prirodnost - pravilo.
4 min. read
Community je zajednica ljudi koji dijele interes o određenoj temi, mišljenja ili stavove. U digitalnom smislu on može biti platforma za dijeljenje sadržaja i stvaranje odnosa s pratiteljima.
5 min. read
Odlučili ste uključiti u svoje digitalne marketinške aktivnosti instant messaging servis. Vaš prvi korak treba biti pametan odabir platforme.
3 min. read
Ova automatizirana komunikacija koja se vodi setom predodređenih pitanja i odgovora između programa i korisnika (a u naprednijim verzijama obiluje AI mogućnostima).
5 min. read
Lauren od prošlog travnja radi iz svojeg doma. Nakon nekoliko mjeseci uspjela je nekorištenu dječju sobu preurediti u kućni ured. Dok se izležava u tajicama sudjeluje u Clubhouse razgovorima.
6 min. read
Ako je ikad postojalo bolje vrijeme za brendove i ljude koji rade iza tih brendova da pokažu svoj "brand purpose", da demonstriraju solidarnost sa svojim potrošačima - zar nije to baš - ovo vrijeme?
5 min. read
Svjesni ste potencijala instant messaging platformi poput Vibera, WhatsAppa i Messengera, kao i njihovih benefita za vaš brend. Znate li odakle (i kako!) krenuti?
7 min. read
John F. Kennedy je rekao: „Promjena je životni zakon. Oni koji gledaju samo na prošlost i sadašnjosti sigurno će propustiti budućnost.“
8 min. read
Sad već posve opravdani strah od korona virusa u Hrvatskoj mnoge tvrtke tjera da razmotre alternativne scenarije poslovanja i organizacije rada svojih zaposlenika od kuće.
5 min. read
How & why we implemented Friday off in our work strategy, thus becoming the first advertising agency to do so in Croatia, and what we have learned.
5 min. read
Pretplatite se na unplug newsletter.
Agencija u kojoj ste uvijek
najbitniji klijent
© 2022 Mediacor d.o.o. Sva prava pridržana
Ulica Radoslava Cimermana 48,
10000 Zagreb, Hrvatska
Za poslovne upite kliknite ovdje
Za općenite upite kliknite ovdje
Pretplatite se na newsletter
Mediacor cool čitaonica