Koji instant messaging servis odabrati za komunikaciju s potrošačima
#Conversational Marketing3 min. read
3 min. read
U prethodnim, long read blogovima Kako uključiti conversational marketing u svoj digitalni marketing mix i 11 savjeta za strategiju conversational marketinga već smo se dotaknuli strateške i konverzijske važnosti ovog pristupa, kao i brojnih prednosti koje, implementacijom conversational marketinga u svoj javni nastup, možete ostvariti. No, prije nego što krenete trljati ruke oko vanity metrika, čeka vas jedan važan izbor, najvažniji prvi korak i odluka kojoj slijede sve ostale: koji instant messaging servis zapravo odabrati?
Priznajemo, izbor nije lak. Razlike između navedenih su toliko raznolike da vaša odluka može proizaći iz detalja, primjerice onih vezanih za vaše specifične potrebe ili tehničke mogućnosti same aplikacije. Ne čudi ni što je prvo pitanje mnogih: „a koliko ljudi koristi svaku od tih aplikacija na hrvatskom tržištu?“. Bez sumnje, to je važno pitanje, ali i potencijalna zamka, jer vas može navesti na krivi trag prema odabiru aplikacije. Neke aplikacije zaista imaju zavidan broj preuzimanja, ali nemaju funkcionalnosti koje su važne ciljnoj skupini vašeg brenda ili čak ciljnoj skupini pojedinačne kampanje. Koje funkcionalnosti onda treba uzeti u obzir.
Prvo pitanje na koje trebate odgovoriti je što aplikacija treba imati kako biste je vi integrirali s postojećim platformama branda s tehničke strane. Nećemo duljiti o open kodovima jer ćete za odgovor na to pitanje konzultirati svoje developere ovisno o platformi domaćinu IM servisa, no svakako trebate osigurati maksimalnu povezivost. Tako je na primjer sasvim prirodno da ćete koristiti Messenger i na svom webu ako imate razvijenu FB zajednicu naviklu koristiti taj kanal za komunikaciju s vama, dok će drugima biti korisnije dijalog sa zajednicom održavati putem Whats Appa ili Vibera.
Sve češća tema komunikacije u digitalnom društvu svakako je ona o privatnosti i sigurnosti podataka. Bez obzira na vaše mišljenje o ovoj temi, činjenica je da percepcija važnosti zaštite podataka raste i ova će stavka u budućnosti sigurno imati uvećani utjecaj na odabir appova za međusobnu komunikaciju digital consumera. Promotrite već sada kako vaše preferirano IM rješenje stoji po tom pitanju, a kako biste izbjegli ponavljanje integracije i dodatan trošak sredstava i vremena.
Nadamo se kako vam je ovaj tekst pomogao u budućoj odluci. Razvojem komunikacijskih strategija za instant messaging servise bavimo se godinama, a neki od uspješnih projekata koje smo odradili su i nagrađeni (khm, khm: Narodni).
Ukoliko vam možemo dodatno pomoći iskustvima iz prakse, slobodno nas kontaktirajte za 30-minutne besplatne konzultacije.
NFT je non-fungible, odnosno nezamjenjivi, jedinstveni token. Što to zapravo znači?
7 min. read
Facebook stranica već je neko vrijeme „oglasna ploča“ brenda. Pravi engagement je u grupama, namijenjenima izgradnji communityja. Je li grupa bolja od plaćenih oglasa?
12 min. read
Tijekom rada s NYX Professional Makeup brendom, cilj nam nije bio samo nadjačati konkurenciju boljom prodajom već i na poseban način povezati kupce i brend. Vezu smo postigli stvaranjem atmosfere razumijevanja i prihvaćanja.
7 min. read
Razvoj digitalnih platformi doveo je do potrebe za inovativnosti u dijalogu branda i potrošača. Prodor u svakodnevicu konzumenata sadržaja postao je prioritet, a prirodnost - pravilo.
4 min. read
Community je zajednica ljudi koji dijele interes o određenoj temi, mišljenja ili stavove. U digitalnom smislu on može biti platforma za dijeljenje sadržaja i stvaranje odnosa s pratiteljima.
5 min. read
Odlučili ste uključiti u svoje digitalne marketinške aktivnosti instant messaging servis. Vaš prvi korak treba biti pametan odabir platforme.
3 min. read
Ova automatizirana komunikacija koja se vodi setom predodređenih pitanja i odgovora između programa i korisnika (a u naprednijim verzijama obiluje AI mogućnostima).
5 min. read
Lauren od prošlog travnja radi iz svojeg doma. Nakon nekoliko mjeseci uspjela je nekorištenu dječju sobu preurediti u kućni ured. Dok se izležava u tajicama sudjeluje u Clubhouse razgovorima.
6 min. read
Ako je ikad postojalo bolje vrijeme za brendove i ljude koji rade iza tih brendova da pokažu svoj "brand purpose", da demonstriraju solidarnost sa svojim potrošačima - zar nije to baš - ovo vrijeme?
5 min. read
Svjesni ste potencijala instant messaging platformi poput Vibera, WhatsAppa i Messengera, kao i njihovih benefita za vaš brend. Znate li odakle (i kako!) krenuti?
7 min. read
John F. Kennedy je rekao: „Promjena je životni zakon. Oni koji gledaju samo na prošlost i sadašnjosti sigurno će propustiti budućnost.“
8 min. read
Sad već posve opravdani strah od korona virusa u Hrvatskoj mnoge tvrtke tjera da razmotre alternativne scenarije poslovanja i organizacije rada svojih zaposlenika od kuće.
5 min. read
How & why we implemented Friday off in our work strategy, thus becoming the first advertising agency to do so in Croatia, and what we have learned.
5 min. read
Pretplatite se na unplug newsletter.
Agencija u kojoj ste uvijek
najbitniji klijent
© 2022 Mediacor d.o.o. Sva prava pridržana
Ulica Radoslava Cimermana 48,
10000 Zagreb, Hrvatska
Za poslovne upite kliknite ovdje
Za općenite upite kliknite ovdje
Pretplatite se na newsletter
Mediacor cool čitaonica