Kako smo izgradili NYX community uz pomoć influencera

#Brands

7 min. read

author_image

Tijekom rada s NYX Professional Makeup brendom, cilj nam nije bio samo nadjačati konkurenciju boljom prodajom već i na poseban način povezati kupce i brend. Makeup community je izuzetno važan u smislu slobode izražavanja svoje prave osobnosti, zbog čega smo korisnicima željeli pomoći postići to kroz makeup.

Uvod

Makeup industrija snažno raste, a s njom i baza kupaca. U moru makeup brendova, NYX Professional Makeup predstavlja makeup brend za profesionalnu primjenu, dostupan svima. Čvrsto stoji iza mišljenja da je makeup za svakoga i da izražavanje vlastite osobnosti mora biti – bez filtera.

NYX Professional Makeup obraća se svojem tribeu – Makeup Junkies – koji čine istinski kreativni, ekspresivni individualci zaljubljenici u makeup. Brend se voli povezivati sa stvarnim ljudima, bez pretenzija – na puno višem nivou.

NYX Professional Makeup look

Ciljevi

  • Pokrenuti makeup community koji prihvaća svakoga tko želi izraziti svoju individualnost korištenjem NYX Professional Makeup brenda
  • Razviti i njegovati osjećaj prihvaćanja i familijarnosti unutar tribea, a sve putem korištenja makeupa za kreiranje zabavnih i kreativnih lookova koji će poslužiti i kao inspiracija drugima
  • Educirati publiku o novim proizvodima produkcijom makeup tutoriala i priča koje će ostale “makeup junkieje” potaknuti na kupovinu
  • Ohrabriti “makeup junkieje” da se neopterećeno izražavaju koristeći NYX Professional Makeup proizvode i kreirati jedinstven sadržaj za brend

NYX Professional Makeup makeup

Proces i strategija

Rad u beauty industriji je izazovan. Brojni se brendovi bore za sličnu publiku, njihove likeove, klikove i, ono najbitnije – kupnju proizvoda. NYX Professional Makeup se želio istaknuti i svojim korisnicima pružiti osjećaj pripadanja “makeup obitelji”, mjesta i zajednice u kojoj su svi dobrodošli i koja će im dati onaj osjećaj da su dio usko vezanog “plemena”. Korištenjem user-generated sadržaja i materijala globalnog tima, “makeup junkiesima” smo omogućili suradnju s brendom i kreiranje jedinstvenih sadržaja za naše društvene mreže.

Odabrali smo prilično jednostavan i zdravorazumski pristup – pomno ćemo odabrati najkvalitetniji sadržaj, koji je istovremeno relevantan za ciljeve brenda. Kako se Instagram razvijao i korisnicima nudio sve više mogućnosti za stvaranje sadržaja, uspješno smo iskoristili mrežu “makeup junkieja” za launch novih makeup paketa. Kako bi naš tribe imao mogućnost osobno iskusiti proizvode i napraviti review, redovito smo slali PR pakete i širili awareness o novom proizvodu.

NYX Professional Makeup Instagram

Kreativna rješenja

Tijekom rada s NYX Professional Makeup brendom, cilj nam nije bio samo nadjačati konkurenciju boljom prodajom već i na poseban način povezati kupce i brend. Makeup community je izuzetno važan u smislu slobode izražavanja svoje prave osobnosti, zbog čega smo korisnicima željeli pomoći postići to kroz makeup. Vezu koju smo nastojali oživjeti postigli smo stvaranjem ugodnog osjećaja, atmosfere razumijevanja i prihvaćanja.

Svaki je launch bio poseban i korisnicima nastojao pomoći ostvariti svoj puni potencijal, bilo kao makeup umjetnici ili “makeup junkieji”. Bez srama, bez osuđivanja. Na NYX Professional Makeup stranicu su dobrodošli svi.

Na dnevnoj smo bazi komunicirali s raznim lokalnim i globalnim makeup umjetnicima kako bismo uvijek imali svjež sadržaj koji će korisnici željeti dijeliti. Istražili smo makeup community i društvene mreže kako bismo pronašli načine kreiranja sadržaja prikladne brendu, a zanimljive followerima. Morali smo otkriti što ljubitelje makeupa pokreće, što im je relevantno, a što atraktivno.

NYX Professional Makeup poklon

Razvili smo stil copywritinga koji najbolje odgovara brendu i korisnicima – zabavno, kreativno, bezbrižno i edukativno, to su glavne karakteristike NYX Professional Makeup brend komunikacije. Kako bismo dugoročno održali taj stil, morali smo biti i ostati relevantni kulturi koju korisnici vole i njeguju.

Kao bonus zabavnom i edukativnom sadržaju dodali smo i story setove. Kao i sam sadržaj, story setovi su se sastojali od potpuno novih informacija o launchevima, aktivnostima brenda i proizvodima.

Storyje su bili drugačiji od sadržaja za feed. U njih se bilo lako uživjeti jer su fotografije i video clipovi nastajali u trenutku. Koristili smo i dodatne story gadgete kako bismo potaknuli engagement. Dijelili smo i repostali swatcheve i reviewe kako bismo se povezali s publikom i ohrabrili ih da svoje priče podijele s nama.

NYX Professional Makeup Instagram story

Aktivacije

Bilo da se radi o novoj kolekciji ili rasprodaji, aktivacije su ključne u informiranju korisnika o brendu i njegovim aktivnostima. Vrlo smo pažljivo birali koja će vrsta materijala, teksta ili vizuala završiti na mrežama. Svaka je aktivacija drugačija, ali za svaku je bilo potrebno kreirati feed post i blok storyja.

Vizualno smo zadržali jednostavnost. Vrlo malo teksta koji je zadržavao uočljivost i obična pozadina uz brend materijal. Kasnije bismo dodali druge elemente koji su začinili vizualni dojam, uz poštivanje smjernica za brend. Feed postovi su uvijek sadržavali odgovore na važna pitanja o mehanici aktivacije i njenom trajanju. Copy je sadržavao više detalja, ali uvijek što je kraće i zabavnije moguće.

NYX Professional Makeup look

Prava se zabava skrivala u story setovima. Prvi je set uvijek edukacijski, nakon čega na zabavan i bezbrižan način korisnike podsjećamo na aktivaciju. Makeup lookovi raznih makeup umjetnika uvijek su uključeni u sadržaj, kao i svi dodatni gadgeti koje Instagram Story nudi. Pomažu korisnike motivirati na akciju i podižu awareness o aktivaciji. Ključni su alat u upoznavanju korisnika i njihovih preferenci.

No, sve to spada u uobičajene, “business as usual” aktivnosti. Imali smo sreće i privilegiju osmisliti i producirati nekoliko jedinstvenih aktivacija koje su nam prirasle srcu i sjetimo ih se i dan danas. Za prvu od njih, Face Awards, globalni kreativni “makeup transformacija” tip natjecanja, morali smo osmisliti intenzivnu komunikaciju s lokalnim makeup umjetnicima iz Hrvatske, Srbije i Bugarske i potaknuti ih na prijavu.

Četiri smo godine bili veza između brenda i istinskih makeup umjetnika i uživali u njihovoj kreativnosti i vještini iz prvog reda. Copy, video clipovi, storyji, pisma, web, online i offline eventi pokrili su sve. No, najbolji su dio uvijek sami ljudi u pozadini, oni koji su tu umjetnost i stvorili. Uspjeli smo stvoriti vezu između njih i brenda, dati im platformu na kojoj lokalnim tržištima Hrvatske, Srbije, Bugarske i svijeta mogu predstaviti svoje radove.

NYX Professional Makeup promocija

Moramo spomenuti i otvorenje NYX Professional Makeup trgovine u Ilici, u centru Zagreba. Ne zato što nam je otvorenje trgovine bilo nešto novo, radili smo ih i prije za druge brendove, već zato što smo dobili priliku svu svoju kreativnost i trud uložiti u cjelovit koncept digitalne komunikacije. NYX Professional Makeup svoje umjetnike okuplja u obitelj, cijeni prijateljstvo koje nastaje kad s nekim dijeliš nešto toliko važno i osobno kao što je vlastiti kreativni rad.

Cilj nam je bio omogućiti sudjelovanje svima, da nam se pridruže na otvorenju i pokažu svoju podršku i ljubav prema brendu, ali i da dobiju nešto zauzvrat. Ukratko, da sve faktore aktivacije dotjeramo u red i organiziramo zabavno otvorenje. U red? Da! Povedi prijatelje, ubacite se u red i podijelite trenutak iščekivanja velikog otvorenja trgovine omiljenog brenda s drugima. Ljubav prema brendu i umjetnosti koju ti omogućuje stvarati je poanta cijele priče. Lijepo je osjećati se voljeno.

NYX Professional Makeup sjajilo

Influenceri

Izgradnja communityja s influencerima uvijek je bitna, pogotovo u svijetu makeupa, baš zbog prirode sadržaja i jedinstvene kreative koja se producira. Potencijal takve vrste sadržaja je nevjerojatan. Upravo smo zato puno truda uložili u izgradnju bliskih veza s našim makeup umjetnicima i “junkiejima”. Rezultat je bio fenomenalan sadržaj posebno stvoren za svaku zemlju uz pomoć različitih lokalnih influencera.

Odabranim influencerima slali smo PR pakete koji su sadržavali malene edukativne kartice o kolekciji koju su dobili, i tako za svaku novu kolekciju. Zamolili smo ih da nas tagiraju ako PR paket žele podijeliti sa svojim followerima, kako bismo to mogli repostati i na page brenda. To je bio jedan od načina na koji smo kreirali sadržaj u suradnji s makeup umjetnicima. PR pakete smo koristili za stvaranje emocionalne veze, ali smo pazili i na stvari poput njihovih rođendana ili napretka u karijeri kako bismo im reakcijom na te trenutke pokazali da ih podržavamo i van promotivnih aktivnosti.

 

Ako vas zanima više o našem radu s influencerima pročitajte članak o Hrabrom telefonu i IRM.