TOP 11 savjeta za učinkovitu conversational marketing strategiju
#Conversational Marketing7 min. read
7 min. read
Instant messaging marketing i pristup razvoju komunikacijske strategije na chat appovima ipak se mrvicu razlikuje od ostatka društvenih medija, stoga samo hrabro u taj prvi korak i pročitajte što funkcionira, a što ne. Iako conversational marketing nije trend i neće samo tako nestati sa scene, morate mu pristupiti kao i svakoj drugoj marketinškog aktivnosti – oprezno i s kvalitetnim informacijama na svojoj strani. I zatim procijeniti odgovara li uopće takav kanal vašim poslovnim ciljevima i brendu.
U prethodnom blogu, fokusirali smo se na porijeklo conversational marketinga, prednosti koje donosi klijentima, i pitanja koja si je dobro postaviti prije nego krenete. U ovom ćemo blogu predstaviti uvide koje smo stekli kroz raznolike strategije i taktike koje smo koristili na velikim conversational kampanjama na kojima smo radili te kako su ih brendovi implementirali.
Tijekom posljednjih nekoliko godina, imali smo prilike raditi na brojnim kampanjama. Kad s klijentom započnemo rad na instant messaging pristupu njihovom brendu, trudimo se maksimalno pojednostaviti proces, bez korištenja velikih, kompliciranih riječi i žargona. Zajedno prođemo sve prilike koje se brendu otvaraju korištenjem instant messaginga, kao i „za i protiv“ takvog pristupa.
Ovdje ćemo vam ukratko predstaviti uvide koje smo kao agencija stekli iz takvih strategija i kako biste ih vi sami mogli implementirati. Mnoge od njih su prilično jednostavne. Ipak, znamo koliko je ponekad lako zaboraviti i najosnovnije principe planiranja marketinških strategija za brend.
Ako želite znati više o conversational marketing kampanjama koje smo radili za klijente, svakako pročitajte:
Ako ste zainteresirani za conversational marketing kampanju ili samo želite popričati o opcijama i mogućnostima koje instant messaging appovi nude, slobodno nas kontaktirajte.
Tijekom rada s NYX Professional Makeup brendom, cilj nam nije bio samo nadjačati konkurenciju boljom prodajom već i na poseban način povezati kupce i brend. Vezu smo postigli stvaranjem atmosfere razumijevanja i prihvaćanja.
7 min. read
Razvoj digitalnih platformi doveo je do potrebe za inovativnosti u dijalogu branda i potrošača. Prodor u svakodnevicu konzumenata sadržaja postao je prioritet, a prirodnost - pravilo.
4 min. read
Community je zajednica ljudi koji dijele interes o određenoj temi, mišljenja ili stavove. U digitalnom smislu on može biti platforma za dijeljenje sadržaja i stvaranje odnosa s pratiteljima.
5 min. read
Odlučili ste uključiti u svoje digitalne marketinške aktivnosti instant messaging servis. Vaš prvi korak treba biti pametan odabir platforme.
3 min. read
Ova automatizirana komunikacija koja se vodi setom predodređenih pitanja i odgovora između programa i korisnika (a u naprednijim verzijama obiluje AI mogućnostima).
5 min. read
Lauren od prošlog travnja radi iz svojeg doma. Nakon nekoliko mjeseci uspjela je nekorištenu dječju sobu preurediti u kućni ured. Dok se izležava u tajicama sudjeluje u Clubhouse razgovorima.
6 min. read
Ako je ikad postojalo bolje vrijeme za brendove i ljude koji rade iza tih brendova da pokažu svoj "brand purpose", da demonstriraju solidarnost sa svojim potrošačima - zar nije to baš - ovo vrijeme?
5 min. read
Svjesni ste potencijala instant messaging platformi poput Vibera, WhatsAppa i Messengera, kao i njihovih benefita za vaš brend. Znate li odakle (i kako!) krenuti?
7 min. read
John F. Kennedy je rekao: „Promjena je životni zakon. Oni koji gledaju samo na prošlost i sadašnjosti sigurno će propustiti budućnost.“
8 min. read
Sad već posve opravdani strah od korona virusa u Hrvatskoj mnoge tvrtke tjera da razmotre alternativne scenarije poslovanja i organizacije rada svojih zaposlenika od kuće.
5 min. read
How & why we implemented Friday off in our work strategy, thus becoming the first advertising agency to do so in Croatia, and what we have learned.
5 min. read
Pretplatite se na unplug newsletter.
Agencija u kojoj ste uvijek
najbitniji klijent
© 2021 Mediacor d.o.o. Sva prava pridržana
Ulica Radoslava Cimermana 48,
10000 Zagreb, Hrvatska
Za poslovne upite kliknite ovdje
Za općenite upite kliknite ovdje
Pretplatite se na newsletter
Mediacor cool čitaonica
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.