Hrvatski brendovi i solidarnost u doba krize
#COVID-195 min. read
Redovito ažuriramo listu brendova koje aktivno i svrshishodno pomažu onim ugroženima i onima koji će to tek postati. Na kraju dana, brendovi imaju odgovornost ne samo prema svom bottom lineu već i prema – krajnjem potrošaču. Ovo su brendovi koji su se prebacili iz modela razmišljanja “Koliko ću novaca zaraditi?” u “Kako ZAISTA mogu pomoći?”. Iz “Što ljudi žele sad?” u “Što je ljudima sad ZAISTA potrebno?”. Primjere dobre prakse slobodno šaljite na info@mediacor.hr
L’Oréal Adria u želji da pruži znak podrške i solidarnosti te olakša svakodnevicu donirao je 10.000 osnovnih higijenskih proizvoda (šampone, gelove za tuširanje, dezodoranse, kreme za njegu…) žrtvama zagrebačkog potresa. Oko 400 Zagrepčana trenutačno je privremeno smješteno u Studentskom domu Cvjetno naselje, a njihovi domovi više nisu sigurni za život.
METEOR grupa fokusirala se na solidarnost prema ugroženima ali isto tako i prema svojim zaposlenicima. Za zaposlenike su osigurali gotovo 600 osnovnih paketa (2,3 tone robe) higijenskih sredstava za čišćenje koji osiguravaju detaljnu i učinkovitu dezinfekciju i zaštitu prostora i osoba, sukladno preporukama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo.
Pored toga donirali su:
Žito grupa donirala je KBC-u Osijek tri respiratora/monitora vitalnih funkcija.
—
Grupa Podravka. Uprava i podpredsjednici pokrenuli su inicijativu prema menadžmentu Grupe Podravka da od svojih osobnih primanja izdvoje u humanitarne svrhe. Sakupljeno je više od 900 tisuća kuna koji će biti donirani bolnicama za nabavku prijeko potrebnih respiratora i druge nužne medicinske opreme.
—
Hrvatska obrtnička komora odlučila je donirati 75.000 kuna akciji ‘Zajedno za Zagreb’, akciji pomoći za što bržu sanaciju domova građana Grada Zagreba te 75.000 kuna akciji ‘Hrvatska protiv koronavirusa’, akcija za borbu protiv pandemije koronavirusa, COVID-19.
—
GNK Dinamo zajednici je donirao milijun kuna – kupnjom dva moderna sanitetska vozila s ugrađenim respiratorima, te s po 250 tisuća kuna uplaćenih na račune Dječje bolnice u Klaićevoj te Petrovoj bolnici u svrhu obnove nakon potresa.
—
Svi radnici HEP-a, solidarizirajući se sa sugrađanima pogođenima situacijom u vezi s epidemijom koronavirusom Covid-19 i potresom u Zagrebu i okolici te s pripadnicima svih angažiranih službi, sodrekli su se svojih primanja u iznosu od 500 kuna, odnosno ukupno 5,1 milijun kuna na razini HEP grupe. Dodatnih ukupno 100 tisuća kuna odvojili su članovi Uprave od svojih prihoda. Tvrtka je ta sredstva donirala za borbu protiv epidemije koronavirusa, na račun akcije “Hrvatska protiv koronavirusa” te za sanaciju posljedica potresa u Gradu Zagrebu i okolici, na račun akcije “Zajedno za Zagreb”.
—
Plinacro je prikupio 113.050 kuna koji će se uplatiti na račun akcija “Zajedno za Zagreb” i “Hrvatska protiv koronavirusa“. Za akciju “Zajedno za Zagreb” prikupljeno je 52.700 kuna kuna, a za akciju “Hrvatska protiv koronavirusa“ 60.350 kuna kuna. Predsjednika Uprave Plinacra Ivica Arar, izvršio je i osobnu donaciju u iznosu cjelokupne neto plaće za ožujak.
Hrvatska pošta donirala je respirator vrijedan 200.000 kuna Kliničkoj bolnici “Sveti Duh“ te sav pribor potreban za kliničku upotrebu. Pored donacije, svoje kapacitete je stavila na raspolaganje Hrvatskom Crvenom križu i Hrvatskom Caritasu.
INA MAZIVA pokazali su kako je moguće u samo nekoliko dana od ideje razviti i proizvesti novi proizvod – dezinficijens INA Dezinol za površine. Dio proizvoda, ukupno 720 litara dezinficijensa, bit će doniran Stožeru civilne zaštite Republike Hrvatske.
OTP Banka donirala je 1.5 milijuna kuna kliničkim bolničkim centrima.
Tvrtka Prvo plinarsko društvo (PPD), koja djeluje unutar grupacije Energia naturalis (ENNA) te je dio i Pevexa, donirala je KBC-u Zagreb sedam respiratora. Namjera je grupacije pokušati kupiti i donirati ukupno 50 respiratora hrvatskim bolnicama.
Donacije hrvatske nogometne reprezentacije
Igrači i stručni stožer reprezentacije prikupili su 4.2 milijuna kuna koje će uplatiti na račune koje je Vlada RH otvorila za zajedničku borbu protiv koronavirusa, kao i za sanaciju zagrebačkog potresa. Uz to, brojni hrvatski sportaši također individualno doniraju
Tvornica snova donirala je 100% profita od jednodnevne prodaje za kupnju potrepština za bebe iz Petrove bolnici koja je bila pogođena potresom.
Članice Mepas grupacije (Kandit i Saponija), svaka s iznosima od po 35 tisuća kuna, uplatile su donaciju Kliničkom bolničkom centru Osijek za nabavu respiratora / monitora vitalnih funkcija.
Članovi Nadzornog odbora PEVEXA donijeli su u ponedjeljak 23.3.2020. odluku o odricanju naknade za svoj rad koja im pripada u mjesečnom iznosu od 7.000,00 kn.
Renta Smart zdravstvenim djelatnicima koji ne mogu ići na posao javnim prijevozom daje Smart na korištenje.
Među prvima, vodnjanski Infobip donirao je pulskoj bolnici četiri medicinska aparata u vrijednosti od oko 600 tisuća kuna – respirator za odrasle, pomoćni respirator za pedijatriju, mobilni ultrazvuk i monitor za praćenje vitalnih funkcija kod djece.
Ako je ikad postojalo bolje vrijeme za brendove i ljude koji rade iza tih brendova da pokažu svoj "brand purpose", da demonstriraju solidarnost sa svojim potrošačima - zar nije to baš - ovo vrijeme?
5 min. read
You're already aware of the potential that instant messaging platforms and apps like Viber, WhatsApp and Messenger might bring to your brand's digital factor x. But do you know where (and how!) to start?
7 min. read
John F. Kennedy said, “Change is the law of life. And those who look only to the past or present are certain to miss the future.”
8 min. read
Faced with the COVID-19 pandemic, many of the Croatian companies are considering alternative organizational options for their businesses and the prospect of letting their employees work remotely, from their homes.
4 min. read
How & why we implemented Friday off in our work strategy, thus becoming the first advertising agency to do so in Croatia, and what we have learned.
5 min. read
Subscribe to unplug newsletter.
The agency you hire when
you want the job done
© 2021 Mediacor d.o.o. All rights reserved
Ulica Radoslava Cimermana 48,
10000 Zagreb, Croatia
For business inquiries click here
For general inquiries click here
Subscribe to newsletter
Read awesome stuff
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Franck d.d. je za brojne institucije osigurao donacije u kavi, čaju, kao i aparatima za samoposluživanje s kavom i čajem u vrijednosti većoj od 300.000 kuna, kako bi pomogli i olakšali rad svima onima koji su danonoćno angažirani u borbi protiv pandemije i posljedica potresa u Zagrebu i okolici. U suradnji s Hrvatskim Crvenim križem, donacije su također raspodijelili zdravstvenim djelatnicima, hitnim službama i volonterima na adresama Nacionalnog stožera civilne zaštite te Gradskim društvima Crvenog križa u Zagrebu, Puli, Rijeci, Osijeku i Splitu.